Wednesday, August 26, 2009

Geloof Sonder Grense, A.A. van Niekerk



Geloof Sonder Grense, Van Niekerk, A.A., Lux Verbi, 2005, ISBN 0 79630 386 X. Op my tafel sedert Junie 2006. Ek lees al baie lank aan hierdie boekie. Dit trek baie goed weg en verloor dan so bietjie spoed. Veral met die lang relaas oor VIGS ens. Ek verstaan nie heeltemal die toepaslikheid van die manier waarop die hoofstuk daaroor aangebied word in die konteks van geloof sekerheid nie. Dat dit wel daarmee te make het, is verseker, maar nie heeltemal die manier wat die outeur dit behandel nie. Die laaste paar hoofstukke gee vir my ook baie meer oor filosofie, eerder as geloof sekerheid. Dit is dan ook seker so omdat die skrywer 'n filosoof is.... Het na 'n lang gesukkel uiteindelik die boek klaar gelees op 2 Des 2009. Ek sou dit nie noodwendig aan beveel vir iemand wat wonder oor geloof nie, maar dan eerder die filosofie van geloof. Daar is ook 'n paar kontraversiele sienings oor die skeppingsverhaal en ander vaste bakens van die Christelike geloof. Wat dit wel goed doen, is om sonder skroom te redeneer oor sake wat normaalweg baue hush-hush in die gewone kerke hanteer word. 

No comments:

Post a Comment